26 Haziran 2007

Fethullah Gülen'in gerçek yüzü



Firavunlar çağını yaşıyoruz. Toprak, firavun bitirmek için pek mümbit*. Böyle bir dönemde, tam özünüzü bulacağınız, kıvama ereceğiniz ana kadar, dünyayı sırtınıza alıp taşıyabilecek güce ulaşacağınız ana kadar, o kuvveti temsil edeceğiniz şeyler elinizde olacağı ana kadar, Türkiye'deki devlet yapısı ölçüsüne göre, bütün anayasal müesselerdeki güç ve kuvveti cephenize çekeceğiniz ana kadar, her adım, erken sayılır. Her adım, 20 gününü doldurmadan yumurtayı kırma gibi bir şeydir. Civcivleri terk eden bir kuluçka gibi, civcivleri doluya, fırtınaya terketmek gibi bir şeydir. Ve burada yapılan şeyler bunlardır. Burada yapılan şeyler, mikro planda dünyayla hesaplaşma işidir. Biz buyuz. Sesimiz soluğumuz bu. Bunca kalabalık içinde, ben bu duygu düşüncemi sözde mahremce anlattım; ama sizin mahremiyete sadık, mahremiyet mevzusunda hassas duygularınıza sığınarak anlattım. Biliyorum ki, elinizdeki meyve suları boş kutularını dışarı çıkarken bir boş çöp kutusuna attığınız gibi, bu düşünceleri de, açık olma yanıyla, çöp kutusuna atıp geçeceksiniz. Addedebildim mi? Evet. Sırrın senin esirindir, söylersen esiri olursun.

*Verimli

1 yorum:

Adsız dedi ki...

tam bir fitneci

Related Posts with Thumbnails